ÁSZF

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Florawesome Kft., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló (“Megrendelő”) minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.
A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely információ utólagosan is hozzáférhető.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.

A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.

Ügyfélszolgálat

Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a Florawesome Kft. (1116. Budapest, Torma u. 6.) által az Escadaviragkuldes.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. emelet), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok, szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

Általános kereskedelmi feltételek

Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:

  • A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
  • A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
  • A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • A virágkötők egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a Megrendelő kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma kompozíció nem létezik. Szolgáltató és partnerei mindent megtesznek azért, hogy a kiválasztott termékhez hasonló (virágkötészet, szín, forma) kerüljön kiszállításra. Tekintettel arra, hogy a virág egy friss termék, lehetséges, hogy az a választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten, így annak összetevőjének helyettesítése megengedett.
  • A megjelenített kiegészítő termék (pl.: váza, kosár, doboz, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
  • Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, virágkötészeti stílusában és méretében hasonló terméket szállítson.
  • A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem ad ki.
  • Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
  • A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár

  • A megjelenített termékek (virágcsokor, virágkompozíció, asztaldísz, virágkosár, virágdoboz, ajándékcsomag, gourmet ajándékdoboz, kiegészítő termékek: váza, alkoholos italok, ajándéktárgy, koszorú, kegyeleti csokor stb.) csak online rendelhetők házhoz szállítással.
  • A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • A termékek ára Magyar Forintban értendők, tartalmazzák az Áfát és a csomagolási díjat illetve az üdvözlőkártyát és vagy kegyeleti szalagot.
  • Az üdvözlőkártya/kegyeleti szalag ingyenes, minden a weboldalon található termékhez automatikusan kapcsolható térítésmentes termék.
  • Az ingyenes/promóciós/bónusz/térítésmentes termékek (pl. üdvözlőkártya, ingyenes szállítás stb.) nem a megrendelt szolgáltatás része, így ezek nem képzik reklamáció vagy visszatérítés alapját.
  • A termék ára a képen látható 'tároló edény' (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön a termék leírásban nincsen feltüntetve.
  • A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét, amely részleteiről bővebben ITT OLVASHAT. A szállítási költség az irányítószám és a termék alapján kerül meghatározásra.
  • A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
  • A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
  • Amennyiben nagymértékű változás történik a virágok beszerzési árában és emiatt az ár a megrendelés és a szállítás közötti időtartamban jelentősen megváltozik, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot az ár változtatására vagy a megrendelés törlésére. Minden ilyen eset a Megrendelővel egyeztetésre kerül.Amennyiben a megrendelő a megváltozott áron a szolgáltatásra nem tart igényt, úgy a rendeléstől elállhat és a megrendelés sztornózásra kerül.
  • Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére - különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.

Szállítási feltételek

  • A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
  • A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Szolgáltató szervezi.
  • A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
  • Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre.
  • A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak.
  • A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy, ha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor az előre rögzített feldolgozási és teljesítési időközöktől eltérjen.
  • Amennyiben a megrendelés a megadott időponttól eltérően kerül kiszállításra, úgy kártérítésre nincs lehetőség.
  • Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
  • Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés érdekében.
  • A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a címzett nem tartozik a kiszállításkor a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben átvehető – címzett vagy Megrendelő által - vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető azonos városban az újra szállítás.
  • Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda, kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
  • Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
  • Temetésre történő szállítás esetén a temetőbe szállítás garantált, a sírhoz vagy ravatalhoz történő nem.
  • Vasárnap és ünnepnapokon történő szállítás csak előre egyeztetéssel lehetséges. Ennek hiányában a megrendelt szállítások esetén előfordulhat 1-2 napos eltérés a kért szállítási dátum és a kézbesítés dátuma között.
  • Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
  • A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
  • Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
  • Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.

Kézbesítési feltételek

  • A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék, átvételre kerüljön.
  • Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
  • Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
  • Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot elfogadja, vagyis a szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időpontban kerül teljesítésre.
  • Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4. napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés céljáért.


Fizetési feltételek

Bankkártyás fizetési lehetőség

Szolgáltató részére a SimplePay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor a Megrendelő átirányításra kerül a SimplePay biztonságos fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház a Megrendelő kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának  semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!

Bankkártyás fizetés esetén az alábbi adatok szükségesek:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a Megrendelő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)

Az alábbi kártya típusok használhatók a Szolgáltató oldalán:

Visa /  MasterCard / American Express / Electron / Maestro

A kártya adatokat (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a SimplePay fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően a Bank automatikusan átirányítja a Megrendelőt, a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtani az azonosítási eljárást.

A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, a Megrendelő értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a Szolgáltató webáruház felületére.
Amennyiben a Megrendelő az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

PayPal™  fizetési lehetőség

A PayPal™ egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott.
A PayPal™ elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról.
Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni, illetve továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához.

Banki átutalás

Banki átutalással történő vásárlások esetén, a kompozíció/ajándék kiszállítására csak annak ellenértékének, a Szolgáltató bankszámlájára beérkezése után van lehetőség. A belföldi banki átutalás átfutási ideje átlagosan 1 munkanap. Nemzetközi banki utalások akár több munkanapot is igénybe vehetnek.
A kiszállítási dátum előtt minimum 12 órával szükséges, hogy a megrendelt termék/szolgáltatás ellenértéke a Szolgáltatóhoz beérkezzen. 
 

ESCADA hűségpontgyűjtő rendszer

Az escadaviragkuldes.hu webáruház hűségpontgyűjtő rendszerének keretén belül a regisztrált Megrendelők vásárlásait, hűségpontokkal jutalmazza. Minden megrendeléskor a megrendelt termékek értéke után kiszámításra kerülnek a
hűségpontok. A megrendelt termékek bruttó értékének 10%-a íródik jóvá a Megrendelő virtuális számláján.

A vásárlással gyűjtött pontok azonnal jóváírásra kerülnek, így a pontok akár a következő vásárlásnál is felhasználhatók.

Hűségpont gyűjtő rendszer felhasználásának feltétele

Hűségpont az escadaviragkuldes.hu web áruházban regisztrált felhasználók számára adható.
A hűségpont vissza nem téríthető, át nem ruházható, készpénzre semmilyen körülmények között át nem váltható.

Hűségpontok jóváírás és beváltás

A webáruház a regisztrált felhasználók számára egy virtuális számlát nyit, melyre automatikusan jóváírásra kerülnek a sikeres vásárlásért kapott pontok.

A hűségpontok 1:1 arányban válthatók be, vagyis 1 hűségpont 1 Ft-nak felel meg. A hűségpontok kizárólag egyszerre használhatóak fel. Pl. olyan nincs, hogy a vásárlás értékét a hűségpontokkal csökkentse, a felhasználás csak abban az esetben érvényes,
ha a vásárlás teljes összegét hűségpontokkal fizeti ki a Megrendelő.

Az áruházban megvásárolható valamennyi termék megvásárlása esetén jár a hűségpont, beleértve az akciós termékeket is.

A megrendelés során a Fizetési mód kiválasztásánál adható meg, ha hűségpontokkal szeretné a Megrendelő kiegyenlíteni a vásárlásának összegét.

Hűségpont egyenleg

A regisztrált felhasználó a webáruházba történő bejelentkezés után, bármikor tájékozódhat virtuális hűségpont számlájának egyenlegéről. a ’Profil’ menüpont alatt elkülönítetten látható az addig összegyűjtött hűségpontok összege.

Hűségpont egyenleg lejárati ideje

Amennyiben a hűségpontokhoz nem adódik újabb vásárlás 2 naptári éven belül, akkor a pontok törlődnek.

Csomagküldés információk

  • A termékeket a Szolgáltató partnere a GLS/DPD/SPRINTER szállítja és munkanapokon 8-18 között kézbesíti.
  • Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő értesítést kap.
  • A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadóak
  • https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek 
    https://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/  
    https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf
  • A termékek kis tételszámú kézműves termékek ezért, készlethiány esetén a hiányzó terméket, azonos minőségű termékkel helyettesíthető.
  • Minőségbiztosítási okokból a nyári hónapokban a csokoládé termékeket nem szállíthatók.

 

Kellékszavatosság, Termékszavatosság


Tekintettel arra, hogy a virágkompozíciók egyedi, gyorsan romló termékek, így szavatossági jog érvényesítése iránti igényt a kiszállítást követő 72 órán belül terjeszthet elő a Megrendelő. Az élővirág kompozíciók és más élővirág termékek esetében a Ptk. 6:158. §. szerinti vélelem nem érvényesül.

Kellékszavatosság

Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Megrendelő - választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a szállítástól számított 72 órán belül közölni, ezen idő elteltével kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Megrendelő a Florawesome Kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított 72 órán belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve szolgáltatást a Florawesome Kft. nyújtotta.


Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő- választása szerint - kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti a Megrendelő.



Visszaküldés, Visszatérítés

  • Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
  • Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
  • A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
  • A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
  • Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
  • A Szolgáltató a termékek vételárát  téríti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.
  • Azon megrendelések esetén, ahol ingyenes/promóciós/kedvezményes/bónusz/térítésmentes termék lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás, üdvözlőkártya stb.), úgy ezek az összegek kedvezménynek van tekintve és nem kerülnek visszatérítésre a Megrendelőnek.
  • A visszaküldött termékek esetében a Szolgáltató a kifizetett összeget a lehető leghamarabb, de legkésőbb az értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül visszaterhelteti a Megrendelés értékét kiegyenlítő Félnek (Megrendelő - vevőnek), viszont az esetleges használt promóciós kódok és egyéb kedvezmények nem kerülnek visszatérítésre.  A befizetett összeg visszaterhelését a Szolgáltató a Megrendelés értékét kiegyenlítő Félnek (Megrendelő - vevő) a tranzakciós számlájára teljesíti.

Elállás joga

  • Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, így amennyiben az átvételre került, reklamációnak, elállásnak helye nincs.
  • A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
  • A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide.

A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 3 munkanapon belül nem vonható vissza.

Panaszkezelés

A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Florawesome KFT.
Levelezési cím: 1116 Budapest, Torma u. 6.
Telefonszám: +36309339570, +363098632297
(munkanapokon 09-17 óra között, szombaton 10-13 óra között)
E-mail cím: visszajelzes{kukac}escadaviragkuldes.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig megőriz, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát, a személyesen közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek azonnal átadja.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében postára adja, e-mailben megküldi.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások/egyeztetések során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes, valamint Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását.
Békéltető Testületek elérhetőségeit a következő linken keresztül érheti el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

A Megrendelő számára továbbá a fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. (részletes információ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap)

Bírósági eljárás kezdeményezése: A Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által létrehozott honlapon a fogyasztóknak lehetőségük van arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen a felületen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

45/2014 Korm. rendelet szerinti elállási jog: Tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által forgalmazott termékek gyorsan romló, nem előre gyártott, egyedi igény szerint készült termékek, valamint azokat a Megrendelő megrendelése, utasítása alapján, kifejezett kérésre állítja elő a Szolgáltató (partnere) így a Megrendelőket nem illeti meg a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállási jog.

Adatkezelés

  • Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere illetve amennyiben az a kézbesítéshez szükséges. (Pl.: futárszolgáltat - a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
  • Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
  • Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
  • A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
  • A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő nem kéri azok törlését.
  • A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a Szolgáltató ügyfélszolgálatán.
  • A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu e-mail címen kérheti.
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
  • A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.
  • Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató


Jogvita

  • A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
  • A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
  • A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
  • A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.


A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési
Feltételeket bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek
módosítását jogszabály kizárja.


 

Szolgáltatói információ

Cég megnevezése FlorAwesome Kft.
Cég székhelye 1116 Budapest, Torma u. 6.
Cég adószám 14008568-2-43
Cégjegyzékszám 01-09-884465 (Fővárosi Cégbíróság)
Csomagküldő kereskedelmi  
tevékenység és kereskedelmi
tevékenység
nyilvántartásba vétele (XI. Ker.
Önkormányzat)
2925-1-B/2012

 

Bankszámlaszámok:

Forint (HUF) átutalás esetén:

Bank:                                        OTP Bank Nyrt.
Bankszámla szám:                11711003-20011363-00000000
IBAN:                                         HU 06 11711003-20011363-00000000
SWIFT:                                      OTPVHUHB

Euro (EUR) átutalás esetén:

Bank:                                      OTP Bank Nyrt
Bankszámla szám:              11763110-34051881-00000000
IBAN:                                       HU 18 11763110-34051881-00000000
SWIFT:                                    OTPVHUHB

 
KAPCSOLAT - ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.

E-mail visszajelzes[kukac]escadaviragkuldes.hu
Telefonszám (+36)-30-863-2297, (+36)-30-9339-570

 

A portál internetes hátterét a PointFive Kft. biztosítja.
Szolgáltató törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar
tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódex betartására. Kérjük,
tegyen Ön is hasonlóan.
A Netikett-ről bővebben itt olvashat.
A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.

Online bankkártyás és Paypal fizetési információk.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Virágküldés világszerte: Bízza profikra!

Napjainkban egyre gyakrabban fordul elő, hogy hivatásunk elszólít otthonunktól rövidebb-hosszabb időre. Szeretteinket hátrahagyva nem egyszerű az élet, főként bizonyos ünnepek közeledtével. Házassági évforduló, születésnap, névnap, ballagás, anyák napja? Legyen szó bármilyen eseményről, nem kell lemondani a meglepetésekről! Nemzetközi virágküldő szolgálatunk segítségével meglepheti szeretteit a világ bármely pontjáról!
Egyszerűen ki lehet választani a tökéletes csokrot vagy ajándékcsomagot így igénybe véve nemzetközi virágküldő szolgálatunkat!
Többe ezer virágossal dolgozunk virágszerte több mint 20 országban, így a minőség és megbizhatóság garantált.
Ha bizonytalan a döntésben, mi segítünk kiválasztani a tökéletes meglepetést, és kedvező feltételekkel eljuttatjuk szerettéhez!
Többé nem akadály a távolság vagy az időhiány! Nemzetközi virágküldő szolgálatunk bármikor és bárhova eljuttatja a kiválasztott virágcsokrot! Mi áthidaljuk az akadályokat, és célba juttatjuk az ajándékot legyen az Egyesült Királyságban, Svájcban, Kínában, Néetországban vagy éppen az Egyesült Államokban! Kérdés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Hogyan küldhetek virágot külföldre?

- Válassza ki a célországot a legördülő listából
- Válassza ki a csokrot
- Fejezd be a rendelést
- Az Escada Virágküldés a rendelését egy helyi virágüzletnek küldi el a célországban
- A virágüzlet elkészíti a virágcsokrot és személyesen átadja

Hírlevél

Iratkozzon fel a kedvezményekért!

Nemzetközi virágküldés

Kérlek válaszd ki a célországot, ahova virágot küldesz.